JAKA KURTKE WYBRAĆ NA SEZON AW17/7? KONIECZNIE PRZECZYTAJ TEN WPIS! JAK SKOMPLETOWAĆ IDEALNY TOTAL LOOK NAJLEPSZY STREET STYLE PROSTO Z NYFW NAJWIĘKSZY TREND SEZONU AW16/17? VELVET

środa, 8 kwietnia 2015

[COSMETICS] Produkty firmy Ziaja

Każda z nas potrzebuje odpowiednich kremów, odżywek itp. najlepiej tworzonych na naturalnych składnikach. Firma spod której wychodzą specyfiki musi być sprawdzona, a co najważniejsze powinna spełniać wszystkie nasze wymagania.
Jakiś czas temu moja siostra zakupiła jeden z kremów firmy "Ziaja", który także i mi niesamowicie przypadł do gustu.  Inne produkty wychodzące od tego producenta sprawdzają się świetnie, dlatego postanowiłam przybliżyć Wam ową markę... może i wy macie z nią doświadczenia?






Czym jest "Ziaja"?
"Firma ZIAJA Ltd Zakład Produkcji Leków sp. z o.o. została założona w 1989r. przez farmaceutów Aleksandrę i Zenona Ziaja.Pierwszym produktem firmy Ziaja był naturalny krem oliwkowy sprzedawany z powodzeniem do dziś. Obecnie oferta obejmuje ponad 900 pozycji preparatów przyjaznych dla skóry i środowiska, nie testowanych na zwierzętach, w których do niezbędnego minimum ograniczono zawartość konserwantów."

ŹRÓDŁO-KLIK






Dla mnie ogromnym plusem tej firmy jest fakt, że produkty powstają na naturalnych składnikach, co dobrze wpływa na skórę. Jest to polska marka, którą od jakiegoś czasu polecam naprawdę każdemu.
Szampony tej firmy (zdecydowałam się na kupno około tydzień temu) sprostały także moim wymagającym, niesfornym włosom.
Jednak największa zaletą zachęcającą do wybrania właśnie tej marki są bardzo niskie ceny, nie mające wpływu na jakość, która według mnie jest dość wysoka.



Ostatnio na zakupach wraz z siostrą za 5 produktów zapłaciłyśmy około 30 złotych. Trafiłyśmy też na promocję, dzięki której dodatkowo otrzymałyśmy gratisową odżywkę do włosów.




Zacznę od dwóch odżywek do włosów, które stosuję na zmianę.
Jeden produkt(kolor zielony) kupiłam, jednak nie spoglądając na plakat wiszący w pobliżu wejścia, drugi specyfik otrzymałam gratis(kolor fioletowy).
Odżywki naprawdę prawidłowo spełniają swoje funkcje, a ogromnym plusem jest to, że obydwie ułatwiają rozczesywanie i wzmacniają włosy. Produkt według mnie najlepiej działa kiedy po nałożeniu dokładnie spłucze się go z powierzchni głowy.
Cena to około 5-7 zł


Krem do rąk, bez którego absolutnie nie mogłabym się obejść. Moje dłonie szczególnie
w okresach przejściowych wiosna-zima są strasznie suche, podrażnione, a skóra nieprzyjemnie piecze. Ten produkt sprawdził się znakomicie, dłonie są przyjemne
w dotyku, oraz co najważniejsze nie pękają. Cena to około 6 złotych.





Masło kakaowe do cery normalnej, czy też suchej. Dostarcza skórze cennych substancji odżywczych, przez co poprawia także jej koloryt, łagodzi podrażnienia.
Zalecana do stosowania także w celu utrzymania opalenizny.


Choć sama nie używam tego produktu, moja siostra jest z niego bardzo zadowolona, dlatego postanowiłam napisać i o nim. Regularne stosowanie balsamu daje efekt zdrowej, opalenizny. Dużym plusem jest to, że efekt nie jest sztuczny, a balsam dobrze działa na skórę.
Cena to około 11 złotych.





Kolejny krem, tym razem BIO aloesowy do cery normalnej, czy też suchej. Skóra po nim jest odżywiona.Skutecznie łagodzi wszelkie podrażnienia, jestem bardzo zadowolona z jego działania.
Cena to ok. 8 zł





Ostatnim produktem na mojej, dzisiejszej liście jest szampon do włosów przetłuszczających się. Wielokrotnie wspominałam, jak wiele kłopotów sprawiają mi moje włosy, jednak ten produkt świetnie sobie z nimi radzi, zachowują one świeżość(u mnie, jest to cudem) co najmniej  przez dwa dni.Dodatkowo charakteryzuje się przyjemnym zapachem.
Cena to ok. 6zł( butelka jest dość duża, 500ml)


Po swoich ostatnich doświadczeniach z produktami firmy "Ziaja" spokojnie mogę wystawić tej marce wielkie 5+.
Specyfiki dobrze działają, zawierają naturalne składniki, a wszystko można kupić  w stosunkowo niskich cenach.
Z czystym sercem mogę Wam polecić przedstawione produkty! :)





W komentarzach zostawiajcie linki do swoich blogów, na WSZYSTKIE  z chęcią zajrzę, zaobserwuję i zostawię komentarz :)

A Wy co myślicie o produktach firmy "Ziaja"?

13 komentarzy :

  1. ja lubię produkty z serii Masło kakaowe :)

    I invite you to a new post
    like me on facebook

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ziaja jest świetna! Też mam post o jej 2 konkretynych produktach.

    Zapraszam: two-blondess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam oczywiście o tej firmie wiele razy, ale nigdy chyba nic konkretnego nie kupowałam, jednak po Twoim poście postanowiłam to zmienić :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ziaja to bardzo dobra firma, większość moich kosmetyków pochodzi z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://emilianneverrutine.blogspot.com/? m=1

      Usuń
  5. Super post! Ja osobiście uwielbiam tą firmę , a moja szafka jest przepełniona kosmetykami z tej firmy :D też miałam taki krem i szampon :) Z Ziaji dobre są też żele przeciw trądzikowi ;)
    julka-julie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam z tej firmy kilka kosmetyków :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te produkty, świetnie mi się sprawdzają :) ♥

    Klikniesz w linki z najnowszego postu? - z góry dziękuję ♥
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię tę serię z masłem kakaowym. Kremy do rąk też mają fajne. Ale ostatnio bardzo zawiodłam się na serii manuka...

    claudine-bloog.blogspot.com --> kliknij!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam sie, ziaja to swietna polska firma, ma produkty wysokiej jakosci w niskiej cenie. Testowalam juz kilka kosmetykow tej firmy i moge je polecic ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad w formie komentarza.
Bez weryfikacji obrazkowej to szybka i prosta forma komunikacji ze mną :)
Pamiętajcie jak wiele radości może sprawić mi Wasza odpowiedź!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka