JAKA KURTKE WYBRAĆ NA SEZON AW17/7? KONIECZNIE PRZECZYTAJ TEN WPIS! JAK SKOMPLETOWAĆ IDEALNY TOTAL LOOK NAJLEPSZY STREET STYLE PROSTO Z NYFW NAJWIĘKSZY TREND SEZONU AW16/17? VELVET

sobota, 13 czerwca 2015

Baseball

Coraz częściej w modzie występują niebanalne połączenia, jednymi z nich są sportowo- eleganckie wariacje.Jakiś czas temu sama postanowiłam wypróbowac niektóre warianty i naprawdę się zakochałam!
Uwielbiam duety sukienek z trampkami, dresów i szpilek, czyli wszystkiego co na pierwszy rzut oka pochodzi z zupełnie innych bajek, a razem tworzy niesamowitą, spójną całośc.
Dlatego dzisiaj postanowiłam przygotowac dla Was właśnie taki outfit, w którym główną rolę spełnia długa, asymetryczna spódnica i... bluza!
Około rok temu miałam obsesję na punkcie długich spódnic, jednak nigdy nie mogłam dobrac do nich odpowiedniej góry. W końcu nadszedł ten czas, kiedy znalazłam wymarzoną częśc garderoby idealnie spełniającej swoją rolę :)
Dla odrobiny elegancji wybrałam też czarną koszulę, jednak by przełamac całośc założyłam białe trampki oraz  bluzę "baseball".

ENG:

Repeatedly often in fashion we can mix two differents styles, one of them are sport and chic variations. Some time ago I was try this, and I'm really fall in love!
 I love dress&sneakers or track-suit&heels duets, so today I'm ready to show you my sport-chic outfit. Long,
asymmetric skirt, shirt and... blouse!
One year ago I had just a little obsession about long skirts, but I never have good clothes for all outfit and this week I'm finally find very good answer for my problems.


A dla jeszcze lepszego uzupełnienia  tego typu stylizacji możecie wybrac czapkę typu "full cap".
Ja proponuję Wam pozycję ze sklepu fanatics.com,  która specjalizuje się w tego typu czapkach, a wybór jest naprawdę obszerny.Spodobała mi się ze względu na prostotę, a przecież nie od dziś wiadomo, że skromne jest piękne ;)
Dodatkowo tego typu nakrycie głowy idealnie wpisuje się w klimat zestawu, który możecie obejrzec poniżej.

Jeśli chcesz wybrac czapkę idealną do Twojego zestawu, możesz przejrzec je także pod tym linkiem*link*

ENG:

For better final effect you can chose full cap. I want to show you one from FANTASTIC shop fanatics.com
I like this shop, becouse they have very big offer, good prizes and lots' of very cool caps (not only) with baseball
details. Totally love that!
If you want choose cap for your outfit come here  *Chicago Cubs Hats*

bardzo prosiłabym o kliknięcie w link, na pewno się odwdzięczę :*










Jeszcze raz bardzo proszę o kliknięcie w link, może znajdziesz też coś dla siebie? ;)


GET THE LOOK

spódnica/skirt - Zara
bluza/ blouse- H&M
koszula/ shirt- Atmosphere
buty/shoes- Converse
pasek/belt- Bershka
czapka/cap- Fanatics

46 komentarzy :

  1. Bardzo ciekawe zestawienie :) Świetnie w nim wyglądasz.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie właśnie nietypowe połączenia! a elegancja + sportowo to coś co pojawia się teraz dość często ;) bardzo podoba mi się Twoja stylizacja!
    również obserwuję c:
    [klik]

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz pięknie w tym zestawie. bardzo mi sie podoba, jak dobierasz ubrania :) na pierwszym zdjęciu wygląda jakbyś miała dresy zamiast spódnicy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super bluza i buty. Świetnie to wszystko razem wygląda. Fajne zdjęcia.
    Obserwujemy?
    Miło mi będzie jak do mnie wpadniesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetne zdjęcia :)
    Poklikałam nawet po 3 razy :)
    Dziękuję za to samo u mnie :)
    Thedesiree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się taki look, może założyłabym inną bluzę, ale tak też fajnie wygląda :)

    zapraszam http://by-paolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja odkąd pamiętam łączyłam sportowe i eleganckie ubrania. Na ostatnim weselu na jakim się pojawiłam miałam na sobie sukienkę i... trampki :) Masz naprawdę śliczną spódnice, jest to aktualna kolekcja Zary? Kliknęłam

    madamblanche.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za mile słowa :)
      Spódnicę kupiłam w tamtym roku, więc pewnie niestety nie jest już w sprzedaży w sklepie :/

      Karolina :)

      Usuń
  10. Wow! Nie spodziewałam się takiej stylizacjii.

    http://kulturawzyciunastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się ta stylizacja i uważam, że świetnie połączyłaś elegancką spódnicę ze sportowymi butami. Cieszę się ze pokazałaś, że ze sportowymi dodatkami można wyglądać z klasą i pójść w takim komplecie nawet na poważną uroczystosc. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne połączenie, wspaniałe stylizacje !

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze to jeszcze nigdy nie próbowałam takiego połączenia ale myślę, że dzięki Tobie zaryzykuję i spróbuje trochę poeksperymentować z doborem ubrań :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo pozytywny oraz ciekawy post, liczę na więcej tego tylu stylizacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Od dłuższego czasu obserwuje bloga, jednak to chyba jeden z lepszych postów. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  16. Śledzę Twojego bloga od niedawna, jednak bardzo spodobał mi się styl w jakim prowadzisz bloga. Rewelacja :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietna ta czapka *.*
    Dopelnia calej stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  18. Kliknęłam kochana :*
    Jej mi też mega podoba się połączenie sportowych ubrań z eleganckimi! +masz cudne nogi *.*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne zdjęcia, ta spódnica jest śliczna. Fajnie połączyłaś sportowe ciuchy z eleganckimi. Super!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia :)
    Oczywiście kliknęłam.
    Zapraszam do obserwacji : http://cosmetologyandfitness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. sliczne zdjęcia <3..

    mackenziexox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie sie ze soba to polaczylo :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie wyglądasz!

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Takie sportowo eleganckie połączenia są wprost genialne! Uwielbiam kiedy mogę czuć się swobodnie i wyglądać elegancko. Nie lubię długich spódnic, ale na Tobie wygląda wspaniale :) Bluza też bardzo fajna:*
    Zostawiam już tu link do mojego nowego bloga;)

    http://dreamerkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajna stylówa, Ekstra conversy i baseball'ówa :D
    Obserwujemy? Jeśli tak to zacznij i napisz u mnie odwdzięczę się :*
    Zapraszam http://infinityyoung01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Sliczne converse :)
    Co powiesz na wspolna obserwacje? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno sie odwdziecze :) Moj blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja już obserwuje:* czekam na rewanż i napewno będę wpadać regularnie do ciebie.
    Masz super bloga. Do zobaczenia:)
    Zapraszam do siebie
    Kiniasse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie wyglądasz :)
    _________________________
    Zapraszam na mojego bloga - klik!

    OdpowiedzUsuń
  29. Niezbyt mi się podobają takie połączenia, ale ty wyglądasz bardzo fajnie :D
    uczciwie kliknęłam :))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna stylizacja, uwielbiam takie połączenia :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna sukienka! :) Ale masz śliczne nogi!
    Different Diamond- mój blog
    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetnie połączenia, oczywiście kliknęłam, zapraszam do klikania do mnie :)
    pozdrawiam ^^
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne uty i outfit!
    http://styleeworld.blogspot.com/2015/06/londyn_13.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawa stylizacja, podoba mi się. :)

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Co powiesz na wspólna obserwacje? Daj znać u mnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ładne zdjęcia i naprawdę ciekawa stylizacja!

    Pozdrowionka :*
    ✿by Sylwia - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetnie wyglądasz!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajne połączenie :)
    obserwuję♥
    i zapraszam do siebie - > http://wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Przecudny ten look!! Bardzo mi się podoba, właśnie to wspaniałe jest w modzie, żeby łączyć wszystko!! <3
    Obserwuję, zapraszam do mnie może jak Ci się spodoba to również zaobserwujesz ^.^
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny outfit. Ciekawa spódnica i fajna bluza. Super wyglądasz.
    Obserwujemy?

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna bluza! :)
    Co powiesz na wspólne obserwowanie? :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Super połączenie i prześliczna spódnica! Ja też często do sukienek czy spódniczek ubieram trampki ;)
    Justyna

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad w formie komentarza.
Bez weryfikacji obrazkowej to szybka i prosta forma komunikacji ze mną :)
Pamiętajcie jak wiele radości może sprawić mi Wasza odpowiedź!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka