JAKA KURTKE WYBRAĆ NA SEZON AW17/7? KONIECZNIE PRZECZYTAJ TEN WPIS! JAK SKOMPLETOWAĆ IDEALNY TOTAL LOOK NAJLEPSZY STREET STYLE PROSTO Z NYFW NAJWIĘKSZY TREND SEZONU AW16/17? VELVET

piątek, 14 sierpnia 2015

flawless.

Choć rzadziej widziane w eleganckiej wersji , to nadal wydają się niezastąpione, możesz użyć ich do stworzenia casualowego look'u, romantycznej stylizacji, czy wygodnego zestawu na gorące letnie dni, nie ważne z czym je zestawisz, możesz być pewna, że zawsze będziesz wyglądać świetnie!

Pewnie już się domyślasz co jest tematem dzisiejszego wpisu, oczywiście mowa o najlepszych przyjaciółkach każdej  kobiety.
Wzorzyste, bez żadnego printu, ze zdobieniem, na krótki bądź długi rękaw, każde takie cudeńko należy do najściślejszej czołówki garderoby prawdziwej fashionistki.

Wszystkie fanki kombinezonów mogą odetchnąć z ulgą, bo w sezonie JESIEŃ-ZIMA 2015/2016 także ich nie zabraknie!
Polscy projektanci tacy jak  Łukasz Jemioł, Gorsky, czy Agnieszka Orlińska już o to zadbali!


fot. ONET
Co znajdziesz w mojej stylizacji? Głównie to co lubię najbardziej, czyli pomieszanie z poplątaniem sportu i odrobiny elegancji. Żakiet, kombinezon, plecak marynarka i sportowe buty to według mnie idealne rozwiązanie na letnie dni!

Enjoy IT! :)



















 GET THE LOOK

 
jacket-H&M
backpack-RESERVED
overall-River Island
shoes-Allegro

nail polish-Astor Quick&Shine

 A na moim snapchacie(justcaaroline) i instagramie(suckshy) zajawki najnowszych postów i stylizacji! ZAPRASZAM <3




Jak duża jest Twoja kolekcja kombinezonów?

camera- Sony Alfa500

53 komentarze :

  1. Prześliczny kombinezon <3 bardzo mi się podoba
    Zapraszam do mnie :)

    mojswiat-omnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. To świetnie, że kombinezony będą jeszcze długo modne! Piękna stylizacja i super zdjęcia :)
    Dodałam Cię na snapie i miło by mi było, gdybyś zrobiła to samo :D Oto nazwa: IMMHFashionBlog

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w ostatnim poście :) Bardzo mi na tym zależy. IMMH FashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja kolekcja to jedynie jeden kombinezon. XD Super wszystko napisałaś i ojeju, jakie masz szczupłe nogi. <3

    Zapraszam na konkurs!
    ~ https://oczyoutsidera.blogspot.com/ klik
    ZNU GIVEAWAY

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo piękny kombinezon *.* . Obserwuje :D
    Co powiesz na wymianę komentarzami? Miło mi będzie jak zaobserwujesz, odwdzięczę się!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlaczego na blogu pojawią się tylko OTTD (chyba tak to się pisze)?
    P.S: Śliczny kombinezon!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dlaczego na blogu pojawią się tylko OTTD (chyba tak to się pisze)?
    P.S: Śliczny kombinezon!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog jest głównie o tematyce modowej, zakładałam go z tą myślą i ciągle się jej trzymam, bo to właśnie to jest czymś co lubię i chcę robić dalej, dlatego najczęściej przedstawiam Wam zestawy i ciekawostki ze świata mody.
      Co jakiś czas tak jak dawniej będę przeplatać je postami o gotowaniu bądź make-up :)

      Dziękuję :*

      Usuń
  7. Dobrze przemyślany post !
    Obserwuję ;)

    http://rubik514.blogspot.com/2015/08/continuous-trips.html

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna stylizacja ;) co powiesz na wspólną obserwację ? ja już i liczę na uczciwy ewanż :* justperfectfasion.blogpost.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialna stylizacja, bardzo podoba mi się ten plecak!
    Zapraszam do mnie na nowy post
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. czarny plecak naprawdę super :))
    śliczna z Ciebie dziewczyna :D

    pewnie, że obserwuję <3 liczę na rewanż

    www.limonkoowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i już obserwuję :*

      Usuń
  11. Super stylizacja! Również uwielbiam kombinezony :)
    Zapraszam do mnie http://namelesskin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. zdecydowanie powinnaś zostać modelką :)
    już obserwuję liczę na rewanż :3
    brooksso.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję <3
      Również obserwuję :*

      Usuń
  13. jej co tu mowić śliczne zdjęcia,świetna stylizacja i blog,podoba mi się. Będę tu zaglądać!
    pozdrawiam i zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę świetna stylizacja :)

    Ja już obserwuję i liczę na uczciwy rewanż :)
    http://messmarii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. pytałas o wspolną obserwację wiec ja juz i czekam na rewanz:*
    podobała ci sie tez u mnie na blogu koszulka, gdybys zamawiala to mega prosze napisz ,,jestem od weroniki'' zaby firma wiedziala ze zamawiasz ode mnie<3
    verlooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również już obserwuję, jeśli na 100% zdecyduję się na zakup to oczywiście napiszę :)

      Usuń
  16. Ja właśnie nie mam teraz zadnych kombinezownów, masz swietna figure ;**
    Co powiesz na wspolna obserwacje?
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuje :)
    http://densei1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuje :)

    Follow back?
    Fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaką Ty masz wspaniałą figurę! :) Zazdroszczę, haha. Plus śliczne zdjęcia. A co do kombinezonów, to je wręcz uwielbiam.
    Co powiesz na wzajemną obserwację?
    http://ann-soul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny kombinezon! :* Również uwielbiam połączenia "luzu" z nutką elegancji :))
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny kombinezon!
    Super zdjęcia ;)
    Mój Blog – klik!
    Jeśli masz ochotę prosiłabym o kliknięcie w banner! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kombinezony są świetne! Niestety mam tylko jeden, ale zamierzam powiększyć swoją kolekcje :)
    Obserwuję i liczę na rewanż, oczywiście jeśli spodoba ci się mój blog :)

    http://artistically-immediately.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny blog :)

    Zapraszam do mnie:

    agatakphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Podobają mi się kombinezony ale w mojej szafie żadnego nie ma, nie znalazłam tego idealnego niestety :C
    Ja już obserwuję, miło by było gdybyś tak jak pisała odwdzięczyła się :)
    Zapraszam na mojego bloga ♥ (kliknij)

    OdpowiedzUsuń
  25. juz dawno obserwuję :) liczę na uczciwy rewanż justperfectfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny plecak *-*
    Mam kilka kombinezonów. Uwielbiam je za tą wygodę i genialny wygląd (tak, tak. W toalecie jest ciężko :D)
    Pytałaś o wspólną obserwację - ja już :)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak toaletowe dylematy są mi dobrze znane :P Też obserwuję :*

      Usuń
  27. Ja mam ich bardzo mało. :)


    Ja już obserwuję, mam nadzieję, że się odwdzięczysz! ^^
    Mój blog, zapraszam!:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pytałaś u nas o wspólną obserwację, my już, teraz Ty:) http://fashiongllam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Pytałaś o wspólną obserwację, ja już, teraz Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładny plecak i te butki <3


    NOWY POST! Kliknij tutaj

    POKLIKASZ? Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczny zestaw:) pięknie wyglądasz w bieli!
    buziaki:*

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. super wszystko dobrane:) Zapraszam do mnie juz na nowy post -> Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  33. świetnie wyglądasz, naprawdę do Ciebie pasuje :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/- zapraszam, skomentuj jeśli coś Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Hej, nominowałam cię na moim blogu do LBA
    Wszystko pisze tutaj http://verlooks.blogspot.com/2015/08/hejka-jakis-czas-mnie-tu-nie-byo-nie.html?showComment=1439905066709#c1901117994493651356

    OdpowiedzUsuń
  35. ja nie mam jeszcze żadnego kombinezonu, chyba nie bardzo to czuję :D
    mam wielką prośbę, mogłabyś poklikać u mnie w linki? Będę bardzo wdzięczna :)
    http://tallkie.blogspot.de/2015/08/lucluc.html

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny blog! <3 na pewno będę często wpadać, jeśli chcesz to możemy zaobserwować ;) zapraszam też do siebie, dopiero zaczynam i zamieściłam dzisiaj swój pierwszy post: http://olabugaj.blogspot.com/2015/08/wrocaw.html ;) buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Moim zdaniem kombinezony to bardzo fajna sprawa! Załóżysz kombinezon, jakieś buty i gotowa stylizacja! Nie trzeba się męczyć w dobieraniu kolorów i wgl.

    stokrotka123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Super blog ;)
    My już cię zaobserwowałyśmy, mam nadzieje że ty też nas zaobserwujesz ;)
    nowaksisters.blogspot.com <== KLIK

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow, przepiękny kombinezon! *.*
    Stylizacja niczym z wybiegu, fantastyczny post♥

    Dreamerka Blog (klik)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad w formie komentarza.
Bez weryfikacji obrazkowej to szybka i prosta forma komunikacji ze mną :)
Pamiętajcie jak wiele radości może sprawić mi Wasza odpowiedź!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka